Selasa, 24 Ogos 2010

Ketua Praktikum Kita kat KMJ lagi...

Berita2....

Ada siapa nak tahu tak...
Aku nk gitau nie...



Kita punya ketua kesayangan masih di sana.... Aku pun baru tau je...
Tp... Mesti korang dah tau kan...
Kalo xtau... nie la berita terbaru...

Aku pun tau dari Ismail Jaafar...
Kat comment FB je... Tu pun ternampak.. Kalo tak... aku xtau sampai sekarang....
Jom2 kita gi KMJ tengok dia jom... Bagi support kat dia... Bagi hadiah kat dia... Bagi semangat dia lagi tinggi tuk blajo dan ikut jejak langkah kita...

Lagi satu berita....
Ariffin sekarang nie kat UMS... Jauh tu...
Ye.. mmg jauh...
Tp, di situlah dia dah ditakdirkan...
amek kos apa? aku lupa lak...
Calling2 ar dia.... Ariffin tu kan kawan yang ceria... Boleh wat semua orang gembira... Ngan dia punya ekspresi muka... haha...

Sekian saja berita terkini....
Salam....

Tiada ulasan: