Sabtu, 23 Oktober 2010

Assalamualaikum..
Lme da x jmpe kwn matrix sume...except for zaidi...
helmi??haram.....nme je duk dkat...jmpe pun jarg...huhuhuhu....
today i'm a different person than kat matrix dlu...
got positive and negative...
den x tau mcm mne nak ubah perangai yg negative...
kat sni iman mmg di uji n kadangkala sy x dpt tempuhinye dgn baek...
do the bad and wrong things...
aku harap korang doakan kjayaan aku dlm stu misi rhsie yg aku akn jalankan lepas final exam..
btw final aku stat 25 october nie...
harap2 sgt dpt dean list...kte org doa rmi2 lg bgus drpd doa sengsorang...
so doakanla kjayaan aku tuk final ni ye...i appreciate ur help...i really do...
enough about me...what about all of you others...long time no hear...
juz tell any stories...mcm aku tgk da ade yg kapel...ada yg maintain...ada yg break up...
ada yg smbung balik...ada yg disukai...ada yg menyukai...hehehe...
luangkan jela sedikit mse utk blog nie...
cian comel bt dulu...pnt dye...x tdo seminggu mse 2....hehehe....

Tiada ulasan: