Khamis, 4 November 2010

::Rahsia Kejayaan::

Assalamualaikum...
Apa khabar kawan2...

Hari ni pun aku xlarat nak tulis idea sendiri...
So, aku sekali lagi telah mengambil @ mencilok post dari blog orang
Blog Akmal(kawan KMJ gak)

Penulisan dari blog tu sama seperti di bawah ini...
Selamat membaca dan mengamalkannya...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
dalam menuntut ilmu...
tidak semestinya dengan buka buku 24jam kita akan berjaya...
santapan rohani juga perlu mantap...
di sini saya mahu berkongsi petua sedikit tentang kejayaan saya dalam PMR dan juga PSPM sem 1 matrikulasi...

ramai kawan saya bertanyakan apa petua saya sehingga mampu memperoleh 9A dalam PMR dan 4flat dalam PSPM sem 1...

bukan saya mahu kata ia berkesan..tapi dengan izin ALLAH..insyaALLAH,,,

saya telah amalkannya semasa menghadapi PMR dan juga PSPM sem 1..tapi tidak pula pada SPM dan PSPM sem 2....
hasilnya saya berjaya mendapat kejayaan yang saya mahukan pada PMR dan PSPM sem 1..tapi tidak pada SPM dan PSPM sem 2....

insyaALLAH ia berkesan,...



rahsianya ialah zikir AN-NUR...


klik untuk besarkan(pada gambar)

kaifiatnya ialah:

dibacakan sebanyak seratus kali sehari, selepas subuh sehingga sebelum maghrib...
kemudian berdoalah dengan hajat kalian...

insyaALLAH berkesan..selamat beramal!!! 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Itulah dia penulisan dari blog tersebut...
Harap dikongsi bersama dan dapat kejayaan bersama...
insyaALLAH....


Salam daripada shazmil...

Tiada ulasan: