Jumaat, 16 April 2010

Sambungan KMJ

Nak dipendekkan cerita, bermacam pengalaman dan cara hidup telah aku perolehi di pulau itu. Antaranya adalah menjadi "KETUA" koordinator multimedia MIKI(Minggu Inovasi dan Kesenian Islam). Hehe. rasa mcm tak percaya leh jd ketua. Tp inilah hakikatnya. Bila diingat-ingat kembali, peristiwa MIKI mmg best giler. Ramai kenalan yg aku jumpa.
Aku jd KETUA nie pun sebab ada la sedikit sebanyak kemahiran yg aku ada. tp aku rasa tak banyak mana pun. AJK yg lebih banyak tahu rasanya.

Selain itu, ada pertandingan bola tampar. F10 lelaki dpt no. 6, and F10 perempuan dpt no.3 . Aku hanya masuk sekali je dalam pertandingan itu. Itu pun disebabkan ada masalah teknikal. Bersyukur dpt no. 6 daripada tak dpt no. langsung.

Pada malam "annual dinner" lak. Aku rasa bosan nk hampeh walaupun aku mcm gembira. Tp dalam hati nk memberontak je. Apa kejadah tak dinner camtu. Giler agaknya... Lagi buat aku huru-hara ada la. Huish. Biarlah yg dah lepas tu biarkan lepas. tp, mmg aku hangin la... Ada ke patut. Nak makan dengar lagu KUAT GILER.... Pergi konsert je la kalo camtu. takyah makan2.. hahaha

Itulah sedikit sebanyak pengalaman yg aku dpt. Pasal pensyarah2 pulak. Semua mantap2.... Ada macam2 cerita jugak la pasal mereka... aku akan cuba untuk menulis kisah tentang mereka di suatu hari nanti.
Oh... lupa lak... pulau tu sebenarnya ada KOLEJ MATRIKULASI JOHOR. hehe

Kepada kawan-kawan praktikum, pertama, jagalah solatmu, ibadahmu dan auratmu. Sesungguhnya aku berharap kita akn bertemu lagi di dunia dan semestinya di akhirat kelak.

Jap2 ada cte lagi... nk dengo tak? kalo nk tahu... teruskan membaca..... di post seterusnya....

Tiada ulasan: