Sabtu, 29 Mei 2010

Spontan Post

Salam semua.....

Blog, blog dan blog. Hari nie mcm biasa la. Lakukan aktiviti rumah.... Tp, perasaan bosan selalu melanda. Dan hari berlalu dengan begitu pantas. Minggu ke minggu yang lain terasa seperti 2 hari saja. Alangkah tak bermanfaatnya cuti aku....

Movie, drama, tv, internet....... banyak buat benda tu. Kerja2 luar sket sangat buat. Kalo ikutkan nak je gi kebun angkat kelapa sawit.. Tp, rasa malas tu tetap ada.....

Dah sedia lom nk masuk U? Aku rasa mcm tak sedia lagi.... Menempuh alam universiti yg WOW!!!! .....

Nak post pasal cte tu dah takde idea dah..... Jd cte tu terberhenti di situ saja.... Kalo ada idea nk sambung nanti aku cuba sambung.

Dah lama aku tak dengo cte orang tu.... Ntah sihat lagi ntah tak..... Yg utamanya Zaimuddin. Sejak habis matrik aritu, tak pernah pun contact dia.. Dah la ada hutang ngan dia lagi nie... Zai zai... Apa cte ko sekarang. Kalo ada tersinggah blog nie, jawap ler.....

Yg pompuan lak, Ain, Mastura, Emon, syiqin, mimi asmida. Aku pun tak pernah contact ko. Hmmmm... camne la nie... Agaknya sibuk sangat kot....  Kalo la dapat jumpa balek korang semua F10.... mesti best....

Kepada sesiapa yang hari lahir di bulan Mei nie.... Aku lupa lak nk wish korang.... Happy birthday to you....

salam rindu dari shazmil mel.....

1 ulasan:

Ezwan Salimen berkata...

Kan da kena mara dgn lina...
huhu,, aku simpati dgn ko..