Jumaat, 22 Januari 2010

Bermula Mid Semester 2

Hmmm.... cuti sekejap lagi dah nk habes. sambung belajar semula. masuk kolej. sibuk semula. semua2 la. Cabaran2. Hidup mesti diteruskan.
Uit geng!!, dah ready tuk ke kolej lom. Mesti ada yg tak sedia lagi kan. Ada yg main game lagi. Tonton TV je. hehe.. Aku nie tanya orang lak. Diri sendiri nie? ntah ek? mcm biasa kot.

Isnin nie ada experiment kimia tak. Aku tak tau nie. Takde rames kimia, fizik, math. hehe, semua takde. Sesiapa leh tolong emelkan kat aku.

Aku rasa ramai lagi ahli praktikum nie tak tengok blog nie. Mungkin takde tenet kot. takpe2, aku paham.

Keje assignment BI korang camne. Pompuan mesti ada yg dah siapkan. Kalo nk tanya lelaki nie, huish.... kalo ada yg dah siap tu ajaib giler ar.
Pasal promote tu plak, huh. Group aku pun takde bukak cte langsung. Ariffin!!!!!!!! mana ko. Kejap ada kejap takde, mcm biskut lak.

Ok la geng. takde idea nk tulis apa lagi.
See you in college.
LOVE U ALL!! hohohoho

Tiada ulasan: