Khamis, 7 Januari 2010

Ujian Pertengahan Semester 2 Matrikulasi 2009/2010 selesai

Assalamualaikum.

Post kali ni, saya bernama shazmil ingin sedikit sebanyak nk beritahu. Bahawa Ujian Pertengahan Semester (UPS) 2 dah pun tamat. Sekejap je 3 hari dah berlalu. Esok petang, pelajar-pelajar Matrikulasi dah boleh balik ke rumah. Tentu macam2 aktiviti yg telah dirancang oleh pelajar2 nie.

Pasal UPS kali ni, kira ok la bagi aku. Walaupun giler banyak tak buat tuto dan latihan. Tp masih boleh survive. Ye ke? Kita tengok keputusan naik cuti nanti. Takut gak aku. Dah semak balik, banyak juga salah. Aku dah cuba yg termampu. Tp, sifat pemalas tu ada lagi. Usaha aku masih belum luar biasa. Bak kata ABANG RAJA, "Kejayaan itu dapat dicapai oleh orang biasa yg berusaha secara luar biasa". Jd, kita kena berusaha dengan luar biasa untuk mencapai target yg kita nak.

Bagi pelajar praktikum 10 yg lain. Aku tak tau apa cerita diorang nie. Susah or senang bagi diorang, UPS nie. Nak tanya sorang2, tak sempat nk layan. Jd korang boleh la sharing2 cerita kat blog ni. Tp, blog ni pun blom tersebar lagi. Lambat jugak la nk sampai cerita2 korang kan. Takpe, pelan2. Lama2 penuh post kat blog nie.

Ok, sahabat praktikum 10. Jangan malu2 share cte korang kat blog nie.
Salam dari shazmil @ comel.

p/s Akan datang aku akan letak POST GAMBAR CANDID tau. gambar pompuan je banyak kot. hehe...

1 ulasan:

cik cima comot berkata...

mel..gmba candid bia yg comel2 au..haha :D