Ahad, 10 Januari 2010

what a small world! ♥



td g sunway pyramid..jln2 d ari mggu..

nor(roomate mimi) a.k.a pateh(kt follower blog ni) pn ade join jugak..
tem nga syok2 jln,tejumpe sorg budak kmj ni! mcm xsangke
budak tu aku kenal tem quarantine aritu
as korg sume tau,aku kn kene quarantine! sem lepas..haha
bdak uh(maryam name die), aku, pipit ngn tora satu umah tem uh

kitorg cm tekejot teserempak kt ctu..mnjerit! salam,pelok.. yaa i knoe,dga cm gedik kn! but who care..ktrg terexcited kot! hahaha
ckp2 cket..pastu tgkp2 gamba jp.. again,gedik kn?haha ;p
xpe,xde sape kenal..hentam je ah! haha

what a small world..yg tekejot nye nape jmpe die? bkn xsuke tp tekejot..haha
ta papo..senanye saje nk cite >>emon,mst nk bebel kutuk aku..uweeeekk ;p

korg2..have fun cuti ni!! aku je xsntuh buku ag..lepak arrr japppp~~
uwaaaa..penat stdy..korg xpenat ke ha? hahaha :DD




p/s: korg,gudluck result muet!! :))

4 ulasan:

Shazmil berkata...

sape kata study tak penat. kalo jalan2 pun penat jugak. semua benda kita wat ada kadarnya.
Hari minggu je dah jalan2 ek. Cuba gitau sket apa bestnya jalan2 kat bandar. hehe
Tp, kalo duk kat rumah pun boring jugak ek. Esok baru la blajo. Cuba kita enjoy dua hari nie je. Kalo boleh la. Aku pun rasa macam tak boleh. Tp kena jugak.
Apa2 pun dont forget to study.

p/s shima kan biasa suka bergambo, tak heran la kan. hehe.

cik cima comot berkata...

haha..senanye bes kalo ade bnde kite nk buat..mcm td aku g maen ice skating..so,xde la boring je jalan2 n tak buat ape2..hehe
em,betol gak..xley la xstudy lgsng sbb assgnment nk kene buat..
tp nta2 aku stdy tuk siapkn assgnment semate2..kalo dpt siapkan la..
haha..sory la..aku kt uma mmg susa nk stdy sket
aku admit laa..:p

L!N@_KUr0$aGi berkata...

btl3....huhu..xsmestinye klu kuar bnda tu buat bnde yg xmndtgkn paedah kan kcik..tp cte ko tuh agk hipokrit ye..haha..nmpk sgt..huahuahua...
aku taw ape dihatimu kcik..hahahaha

cik cima comot berkata...

ape yg hipokrit nye mon? ape yg nmpk sgt? ha? ha?
hahaha..ngek la..betol la tu..aku xtipu2 tau.. saje cari pasal..eee ;pp